Wednesday 8 June 2011

Gift Lagi...

Entah sampai bila nak habis entry pasal kawin sedangkan dah sebulan lebih jadi pengantin baru...heheheh. Tapi banyak lagi benda nak di letakkan di sini. Saja je nak buat kenangan dalam blog sendiri kan. Entry hari ni pasal gift kawin lagi. Entry yang lepas tu gift untuk pekerja-pekerja yang membantu, tapi gift kali ni untuk kawan-kawan dan tetamu yang lain.

Gift ni Ara beli di Temerloh aje. Harga nya RM1.60. Tapi kira ok lah kan sebab dah termasuk kotak dan reben. Terus bagi jer kat tetamu kan. Senang....Gift ni mudah pecah sebab nipis sangat kacanya.



Ara staple jer TQ card tu...senang kan :-)



Ara suker gift ni sebab cantik. Lagipun colourful kan. Memang lawa. Ada colour merah, pink, biru, gold, silver. Nampak eksklusif walaupun harganya murah ajer.... :-)



Ni pun gift untuk tetamu. Dalam kotak vantage ni ada keropok/kerepek & gula-gula aje. Ara buat 800 kotak semuanya. Tapi ada yang lebih. Takpe lah, boleh kasi orang lain pulak.





Gula-gula :-)



Ni pulak gift untuk tetamu yang menepung tawar mase atas pelamin. Mula-mula dalam tu nak isi bunga rampai tapi macam tak sesuai pulak sebab bekas love ni berlubang-lubang. So Ara letak potpuri ajer :-)





Ni lah rupanya selepas digantung pada holder nya. Ianya akan di letakkan di kiri dan kanan pelamin. Holder ni harga nya RM25 satu...Ara beli dua....untu kiri dan kanan :-)


Nota Ara ::~ Harap semua kawan-kawan yang datang sudi terima pemberian kami sekeluarga yang tak seberapa ni :-)



1 comment: